A kiváló kvalitású minimalista karórákról és harmonizáló ékszerkollekciókról elhíresült dán márka nem csak a designt és ragyogást tartja szem előtt, ugyanis különös figyelmet fordít a környezetvédelemre, valamint több természetvédelmi szervezettel is együttműködésben áll.
A legújabb kollekció is egy rendkívül fontos kezdeményezésre hívja fel a figyelmet, melynek elsődleges célja a nők edukálása, világos és érthető információk közlése arról, hogyan menthet életeket a mellrák diagnózisának korai felismerése. Minden 8. nőt érint a mellrák valamely formája életük során, de mindössze a nők 2%-a ismeri ennek összes jelét.
A kollekció vibráló rózsaszín karórából, hozzáillő karkötőből és charmból áll, melyeken a mellrák elleni küzdelem különböző szimbólumai is megjelennek.
A BERING minden eladott kollekció után 15 amerikai dollárt adományoz a Know Your Lemons nonprofit alapítványnak.