Visszáru ügyintézés
Meggondoltad magad, vagy másra számítottál?
Esetleg nem jó a méret?
Természetesen van lehetőséged visszaküldeni a csomagot és elállni a rendeléstől!
FELHÍVJUK A FIGYELMEDET!
Amennyiben visszaküldésnél nem az elvárható gondossággal csomagolod be a terméket és a termék gyári csomagolása sérül, úgy értékcsökkenéssel vesszük vissza a terméket. Ha a gondtalan csomagolás miatt maga a termék sérült, úgy nem áll módunkban a termék árát visszatéríteni!
Elállási jog
A megrendelt terméket 14 naptári napig jogodban áll visszajuttatni.
Ezt a következőképpen teheted meg:
- visszaküldés futár által
- személyesen - központ (1089 Budapest, Gaál Mózes utca 5-7.)
- személyesen - Campona (1222 Budapest, Nagytétényi út 37)
Az elállási jog gyakorlásának a menete:
Minden esetben írj az info@itstimeshop.hu e-mail címre, ha teljes visszatérítéssel szeretnéd visszaküldeni a rendelést. Ebben az esetben az emailnek tartalmaznia kell:
- a megrendelés számát (rendelési azonosító)
- a vásárló nevét
- az Elállási nyilatkozatot
- milyen módon szeretnéd visszajuttatni
A termék központunkba beérkezését követő 14 naptári napon belül visszautaljuk a termék árát az általad megadott számlaszámra.
Leadásnál legyen nálad a számla, garancia és az elállási nyilatkozat.
Webshop Garancia
A webshopunkban vásárolt garanciális terméket is vissza tudsz küldeni hozzánk. A visszaküldéshez ne felejts el csatolni egy pár soros problémaleírást, a garanciafüzetet és számla másolatát. Ezt az alábbi címre add fel:
Next-Time Kft. /Itstimeshop.hu/
1089 Budapest Gaál Mózes utca 5-7 III. emelet 313.
Termékcsere:
A terméket az átvételtől számított 14 naptári napig tudjuk cserélni.
Amennyiben a megvásárolt árucikk ajándék, kérlek írd bele a rendelésedbe
az átadás várható időpontját, így kollégáink ezt rögzítik a jótállásban,
így a megadott dátumtól számítva tudjuk 14 naptári napon belül cserélni a terméket.
Általános termékcsere esetén kérjük írj az info@itstimeshop.hu email címre. Ebben az esetben az emailnek tartalmaznia kell:
- a megrendelés számát (rendelési azonosító)
- a vásárló nevét
- a cserébe kért termék CIKKSZÁMÁT vagy a termék linkjét
- ha van - vásárlói, szállítási adatok változásának a leírását.
Ezután az ügyfélszolgálatunk feldolgozza a kérésedet és válasz e-mailben közli a teendőket.
Mikor a terméket visszaküldésre összekészíted, a visszaküldött termék mellé mindenképp csatold az alábbiakat:
- egy pár soros kísérőlevelet, hogy milyen hivatkozással küldöd vissza a terméket (ami lehet az email-ben történt megbeszélés, kérés is)
- Számla másolata
- Garancia jegy
- Amennyiben a vásárláskor járt a termékhez promóciós ajándék, azt is köteles vagy sértetlen állapotban visszaküldeni részünkre
GLS csomagcsere szolgáltatás
A csere úgy valósul meg, hogy az ügyfélszolgálattal történt egyeztetés után a futár kiviszi a cserecsomagot és elhozza Tőled a visszárut. Amennyiben a futár nem tudja felvenni a visszárut, úgy nem tudja kézbesíteni a cserecsomagot sem. (Az ismételt kézbesítés díja a vásárlót terheli.) A szolgáltatás díja 2200 forint, melyet utánvéttel a vásárlónak kell kifizetnie.